Για ποσό που ξεπερνά τα 6 εκ. ευρώ που πήραν οι ΜΚΟ γύρω από την υπόθεση της προστασίας της καφέ αρκούδας, έκανε λόγο στην πρόσφατη σύσκεψη στην Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων, ο Βουλευτής του ΠαΣοΚ Χρήστος Μαγκούφης.
«Μεγάλωσα στην περιοχή και δεν είδα ποτέ αρκούδα. Μόνο … ταμπέλες που αναφέρουν ότι υπάρχει αρκούδα. Είναι κόλπα αυτά για να κονομάνε χρήμα Μ.Κ.Ο. που πήραν περισσότερα από 6 εκ. ευρώ από την κατασκευή της Εγνατίας Οδού», ανέφερε ο Βουλευτής, σχολιάζοντας τις εξελίξεις γύρω από την κατασκευή του οδικού άξονα Ε-65.
[…] Ξώφαλτσα […]
Οι χρηματοδοτήσεις για προγράμματα προστασίας ή μελέτης της αρκούδας έχουν μετεξελιχθεί σε ένα «διαχειριστικό και μελετητικό σύστημα» που επί χρόνια κανείς δεν φαίνεται διατεθειμένος να ελέγξει. Ούτε στο εσωτερικό της χώρας (υπουργεία ή δημόσιες υπηρεσίες που συνηγορούν στην έγκρισή τους), ούτε σε επίπεδο Ε.Ε. (επιτροπές επιλογής προγραμμάτων ή ελέγχου της ορθής υλοποίησής τους).
Σχετικά πρόσφατα, είχαμε σχολιάσει κάποια προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άγρια ζώα (αρκούδες κ.ά.) κατά τη διέλευσή τους από κάποια τμήματα της Εγνατίας Οδού. Σχόλια έχετε (σε παλαιότερες αναρτήσεις) και για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί διασχίζοντας κάποια τμήματα της Εγνατίας.
Για να αποφύγω τον κίνδυνο των επαναλήψεων, βρήκα κάποιες πληροφορίες για την Εγνατία Οδό, που είναι ένα «μεγάλο έργο» που υλοποιείται από μια σημαντική εταιρεία.
http://www.egnatia.gr/page/default.asp?la=1&id=6
Δραστηριότητες της εταιρείας
http://www.egnatia.gr/page/default.asp?id=2313
Για να εξασφαλιστεί ο χώρος που απαιτείται για τους δρόμους, γίνονται και απαλλοτριώσεις:
http://www.ypodomes.com/index.php/news/%CE%9A%CE%AF%CE%BD%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%BF%CF%82_%CE%B1%CF%80%CF%8C_%CF%84%CE%B9%CF%82_%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CF%84%CE%B1_%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%AC%CE%BE%CE%BF%CE%BD%CE%B1_%CE%A3%CF%89%CE%B6%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7-_%CE%9D._%CE%9C%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%AC-_%CE%A0%CE%BF%CF%84%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CE%B9%CE%B1/5281
Συμπληρωματικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε και εδώ:
http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/9289/2010-12-10.html
Από εκεί και πέρα, κάθε επιπλέον έκτακτο εμπόδιο ή ένταση, συνήθως λειτουργεί και ως αιτία /αφορμή για επαναδιαπραγμάτευση των όρων της συμφωνίας εκτέλεσης κάθε μεγάλου έργου.